tisdag 1 september 2009

Igår, Oxford Street, har bara ett ord att säga om det och det var helt och fullt ABULKASEM!!
Asså, mäktigaste, mäktigaste. Fina affärer och Primemark som var gigantiskt! Jag köpte sockar med pandor, muffins och hjärtan på från TopShop som oxå hade dyraste Vintage, en svart tajt kjol, HM, ett långt svart linne oxå från HM, olika Shower med fina färger och lukter, lite hygienartiklar och underkläder, ett par marinblå Tights.
Idag pratade jag oxå med Mama, Baba, Grace Jonathan och Angelika! Jag blir så glad när jag får höra ifrån er. Ni betyder så mycket för mig!
Idag fick vi oxå ett nytt schema som börjar kl.0800 och slutar oftast 1700. Med massa håltimma emellan. Jag ska läsa franska och internationella perspektiv som går ut på att man ska ut på studiebesök i London och så länge man lyssnar och förstår så har man lätt ett MVG!
På lördag ska jag på marknad i Portobello Rd. Finaste vintage och exlusiva fruktstånd och antika affärer. Jag längtar! Men nu ska jag kolla på Harrt Potter And The Goblet Of Fire
Tjena Mors! Den som inte kommenterar är en liten spis, förresten!

9 kommentarer:

  1. vad härligt visst är oxfoord street bästa som finns vi var där varje dag när jag och peter var i london vi köpte mycket kläder när vi var där det var deras största rea period var ni på harolds? där finns deras bästa choklader på bottenvåningen och snacka om exklusiva kläder där en dräkt för 15000 (2005). hoppas ni får ett bra shema från skolan och lycka till puss och kram linda och chalo

    SvaraRadera
  2. adela din älskade kusin2 september 2009 kl. 11:03

    hej sara vad roligt att du trivs där! alla här i sverige tänker på dig varje dag! (det gör iallafall jag). vi saknar dig sååååååååå mycket!! men huvudsaken är att du har det bra!! om du blir ledsen nångång är det bara att ringa hit! vi vill gärna höra din röst!! vi ses vid jul! tänk på mig saknar dig ! adela

    SvaraRadera
  3. Linda och Chalo, Vi hann bara med en liten del av Oxford Street, vi började ända uppifrån, men jag ska deffenitivt besöka harolds snart :)
    Jag schemat är väl bättre än inna fast ingenting stämmer och allt är jätterörigt. Hur är det med er i sthlm?

    Adela, Jag tänker på dig med, och tack för erbjudandet! Uppskattar det verkligen! Saknar dig, Kusin! Vi ses och hörs! Puss

    SvaraRadera
  4. Hahah du lever ditt liv, Syster. rena rama semesten :)
    Sara du måste skicka lite kläder till mig för jag har klädkris varje dag !!!!
    Jag har ingenting att ta på mig. ta med dina kläder som du köper nu vid jul så jag kan låna (?) Snälla. Alla tyckte att mina glasögon var super snygga och att jag är riktig heting med dem ( hahah )
    Saknar dig
    Grace

    SvaraRadera
  5. fett långa dagar, skulle aldrig orkat med det!

    SvaraRadera
  6. kul att du ska läsa franska:D och studiebesök i London verkar inte helt fel det heller!

    SvaraRadera
  7. Gizen, jag kan skicka kläder men det blir dyrt på posten du får lov och vänta tills nån kommer hit och kan hämta med dig dom eller till jul. :) Om jag hittar nått som jag tror att du skulle gilla imorgon på Portobello Rd ska jag köpa det :) Lovar!Och du är Heting med eller utan glasögon men jag måste medge att dom är fasansfullt snygga :D <3 Saknar dig med!! När kommer ni hit? Snart?

    Anton, men se där det var väl inte så svårt att kommentera juh! Jag vet jag är helt slut efteråt! Och dom tänker ju inte på att man ska ha krafter till läxor efteråt oxå. Vi ses!

    Simon, nej set ska faktiskt bli gött, och franskaläraren är bra. skönt att slippa tyskan iallafall. Int Perspectives ska bli hur kul som helst! Jag längtar verkligen! Ta hand om dig och vi ses! :)

    SvaraRadera
  8. ÅHH, jag är så sjukt avundsjuk på dig Sara! :D Det låter hur fantastiskt som helst, jag önskar att jag var där med dig NU! Saknar dig, Puss och kram <3

    SvaraRadera
  9. Matilda, saknar dig med! Och föressten så ska du ju komma hit snart!

    SvaraRadera