torsdag 17 september 2009

Today, historiaprov, franskaredovisning, bio. Historiaprovet gick bra, men jag vet inte vad han tycker är bra eller dåligt. Så vi får se. Franskaredovisningen var exellent! Bio, Dorian Grey, med Caspian-killen i huvudrollen. En bra film, lite utdragen handling, för mycket snusk och drickande bara. Inte det bästa jag sett men ändå en film värd att minnas. Jag slår vad om att Alice i Underlandet kommer vara en höjdare men Johnny Depp och Helena Carter Boham i de ledande karaktärerna.

Och föresten så träffade jag precis min värdpappa! ;) Han verkade jättetrevlig och frågade hela tiden om jag trivdes, ifall mitt rum var bra etc. Jag tror att det behövs killar i en familj, det blir så tjejigt annars. Steve gör nog den här familjen hel. Det där som man inte kan sätta fingret¨på riktigt. Men när jag som utomstående skådade dom så känndes det som en complete familj. At least my arm is complete again. Tänk bara hur vår familj sett ut om vi inte haft Baba eller Jonathan...

Imorgon är det Stonehenge och Bath, om jag ser nått fint till rimligt pris så ska jag köpa en souvenir till speciella personer som jag tänker på och vill prata med men som inte haft tillfälle till än.

4 kommentarer:

  1. Okej trevligt, tror du att jag skulle vilja se den filmen?
    Din värdis pappa verkar göra det på rätt sätt att fråga och bry sig men men
    Var har jag hört det där uttrycket som du sa!
    jag får panik när jag inte kommer på :)
    hahah skale tiodora fyllde år igår !!!
    Massor av kramar
    Grace

    SvaraRadera
  2. duktigt av dig att hinna med både läxor och fritid.Vilken tur att ni har en kille i familjen nu kommer han att stanna länge.Linda fylld år oxå i förgår det inte lätt och hålla reda på när alla tanter fyller år.
    lycka till i allt du gör .

    massor av pussar o krama från chlal o linda

    SvaraRadera
  3. vad kul du har det! men om du inte trivs så... kommer du ändå hem snart!!! jag saknar dig och längtar tills du kommer hem jag hoppas du tycker det är kul där Guds välsignelse äver dig och din "låtsas familj" tänk på mig saknar dig din ljuvliga kusin adela

    SvaraRadera
  4. Linda och chaloo, Grattis på födelsedagen i efterskott!! Haha, nej, jag hade inte koll faktiskt, förlåt! ;)

    Adoli, du skriver så fint och är en liten pingla! saknar er alla!

    Ha det bäst, flodhäst!

    SvaraRadera