onsdag 2 september 2009

One Week!

Igår frågade min värdis Julie hur min första vecka hade varit och hur jag trivdes med dom. Jag drog till med en yttepytte liten lögn, och sa att jag vart nöjd och att jag tyckte att allt vart bra hittills. Fast egentligen är det inte en lögn för jag är ju nöjd, men inte med allt, ibland har jag vart besviken på det lilla umgänget jag haft med familjen och frukosten, med det är ju deras system och ibland får man väl bara gilla läget... Fast jag är mer van nu, så det gör inget längre. Jag tänker involvera mig i en najs kyrka istället. Det finns en i närheten som det går mycket ungdommar till.
Iallafall när jag sagt detta och berömt laxen som vi åt igår så var dom plötsligt hur (naturligt) trevliga som helst! De berömde mina nya strumpor och mitt hår, och var så där mysiga. ;) Så nu är jag väl nöjd tillsvidare antar jag. :)

4 kommentarer:

  1. Hur gammal är Julie.Vem umgås tvillingarna med är de icke sociala eller har de mycket plugg så de hinner inte umgås.Hoppas du har trevliga kompisar i skolan.Har ni varit i kyrkan på oxfoord(Hellson).Vad är dt för kyrka inärheten hoppas ni kommer att trivas där.Glöm ej att allt tar sin lilla tid.ha det så skönt
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det låter bra ^^ du får tänka på hur det kunde varit ;) <3

    SvaraRadera
  3. Linda och Chalo, Julie är ~43, Och tvillingarna är mycket sociala vad jag vet, de är ute med vänner hela tiden, med såklart de hade sommarlov. Nu ska de plugga inför universitetet och de ska vara väldigt seriösa, 20 h vecka!! Så hädanefter är de nog hemma mycket.
    Jag ska hälsa på Hillsongs nu i helgen och se om det passar mig. det sägs vara timmars kö in så man får vara i god tid. vad det gäller kyrkor i närheten finns det tusentals. Det finns till och med en gata som heter Church Road med massa kyrkor. Den kyrkan Julie går till har mest bara småbarn och medelålders och det finns en Babtistisk Kyrka i närheten den finnns det en kyrka som är nära mitt hus som många ungdommar går till och masssa andra i närheten. Jag ska nog prova mig fram till att se vilken jag trivs bäst med. Hoppas att ni har det bra! Pratade med Anton på Msn igår föresten, det var väldans trevligt :) <3 Kram!

    SIMON!! Vad kul att du hälsar på! :) Ja, precis! :D <3

    SvaraRadera
  4. Det är bra Sara, skaffa dig fritidsaktiviter, såsom kyrkan. En kanonidé tycker jag ;D <3

    SvaraRadera