söndag 23 augusti 2009

Maxad!

Idag bad dom för mig i Pingstkyrkan. Efter att jag virrigt förklarat för dom vad jag ska göra de kommande månaderna. :) Gunnar Forsberg var där och han är en trevlig prick. Jag fick hans kontaktuppgifter och han lovade att svara om jag någonsin skrev. Sen så sa alla hej då, vilket var lite sorgligt. Jag kommer sakna alla. Speciellt Elin och tjejerna och tjejgrupperna. Dem har verkligen gett mig mycket. Både som trygga vänner och hjälpt min tro att växa. Jag hoppas att jag växer i London, både som person och i min tro. Detta kommer att vara en prövning och jag vet att det kommer bli svårt, men jag kommer att få sååå mycket...
Senare på dagen kom Angelika och Simon med godsaker. Vi tittade på Seven Pounds och tittade in flyg till London. Och jag vet att air stavas AIR. Men vi hittade faktiskt riktigt billiga flyg.
Sen skulle vi se hur mycket all packning vägde. Jag tror att det räckte precis, fast man kan ju inte lita på vår medeltida våg.
Vi har precis beställt flyg hem till jul. Om ~4 månader är Sara tillbaks!
Puss och Kram, Skumbanan!

4 kommentarer:

  1. SARA kan fortfarande inte fatta att du åker imorgon!!! Jag ska försöka höra av mig imorgon, om du inte är inne på msn så ska jag försöka ringa men det är så svårt med skolan och tidsskillnaden.... Men vi får mötas på msn nån vacker dag :-D

    SvaraRadera
  2. PETER,
    Jag kan inte heler fatta, Haha! Det ska bli så kul!

    Aa, jag förstår, du har ju fasansfullt mycket läxor. Men vi stöter väl på varanndra på Msn eller nått :) Vi håller ju kontakten via blogg också, Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Angelika Johansson27 augusti 2009 kl. 17:31

    JAG SAKNAR DIG
    Iaf, hhahaah jag tyckte det var askul att jag trodde du menade hur air stavas xD och jag tänkte liksom shit.. och hon ska till london xDD <3

    SvaraRadera
  4. Haha, ja. Tänker på er alla! Vi ses till jul eller innan dess...

    SvaraRadera