söndag 30 augusti 2009

Happy Birthday To Me

Ja, idag (eller egentligen igår) fyllde jag 17 år, (blir väckt kl. 0715 av kär familj(uppskattat)) och det har varit den bästa dagen på hela den här tiden. BBQ gick bra, vi gick och fika på Starbucks efteråt och mina kompisar sjöng för mig, sen gick vi till Primemark som är som Lager 157 fast större,varmare och mer engelsk. Sen bestämde vi oss för att gå ut i kväll också. Så kl.8 träffades vi vid skolan och gick senare ner till Richmond och åt Ben'n Jerrys och göttade oss. Jag fick också en present från min värdis, en ihopfällbar fotoram som man kan lägga två bilder i och som är jättepraktisk att slå ihop när man ska resa. Jag fick också ett sms från Matilda som för övrigt var den enda utom familj från Sverige som smsa och sa grattis. Imorgon ska jag på barnkarnevalen i Notting Hill sen ska vi på second hand lite längre bort om det är öppet. Nu är kl. 0023 och jag har ont i mina stackars fötter eftersom jag kanske gått flera mil idag. :) Här är lite bilder på London som jag så fint har fotat.

Ni är alltid i mina tankar, Gud välsigne er!

5 kommentarer:

  1. Vad trevligt ni har det !!
    Mamma började nästan började gråta över att höra dina kommentarer från det näst senaste inlägger speciellt när du och peter skriver !!
    Mamma och babba hälsar att det älskar dig och sköt om dig
    Puss och kram skum.....

    SvaraRadera
  2. Fina bilder va duktig du är.Rena fotografen ska du sno yrket från kusinen(peter).Grattis må du leva i hundrade år.Det verkar som ni vill göra hela London på en vecka ta det lungt och var rädd om dina fötter.Idag sprang jag tjejmilen i Stockholm och mina ben värkar.Ha det jätte bra och Guds beskydd över dig dag för dag.Chalo o linda

    SvaraRadera
  3. Grace, jag älskar er jättemycket så att jag går sönder inuti!

    Chalo o Linda, haha, men Peter kommer ju inte alltid vara där och fota åt mig, ellerhur?

    Det händer ju massa nytt varje vecka och då måste man ta tillfället i akt så att inget går miste. Och vi har ju inte ens börjat skolan på allvar än.

    Vad duktigt, hurtig du är, Linda! Hoppas att du hade en bra tid, men det är väl upplevelsen man spriner det för. Hoppas att smärtan går över fort.

    puss och kram, fotografram

    SvaraRadera
  4. BEN AND JERRYS, SKICKA ETT LASS HEM TILL MIG BUMS!
    Jag saknar dig och ha den äran! :D hoppas verkligen att du fick en fin födelsedag, påminn mig i tid så väntar en present här hemma xD
    Du tar finfina bilder! :D Jag har träningsverk. Saknar dig massor! Många kramar och pussar här hemifrån <3

    SvaraRadera
  5. Angelika, (hoppas att du vet att jag ger svar åt era kommentarer) Jag vet inte vilken smak du gillar ju... :P
    Tack:) Min födelsedag uppfyllde mer än mina förväntningar.
    Tack igen, :) Åh, hoppas smärtan går över fort. Hälsa alla ifrån mig! Ni är alltid välkomna till bloggen och dessutom är den som inte kommenterar en liten spis!!

    SvaraRadera