lördag 21 november 2009

Klapp

Nu närmar det sig juletid. Alla juleljus är tända, idag tändes det här i Richmond. Det är jättemysigt och vädret är inte alls oväderligt. Man kan sitta ute och fika om man vill :D!

Så då tänker jag att det finns säker några där hemma som vill ha en liten bit av London. En sorts julklapp kanske?

Så nu får du en förfrågan: Vill du byta julklapp med mig? Eller/och brevväxla ett julkort? Då behöver jag veta hur mycket prisklassen kommer vara, vad du önskar dig (fast inte jättespecifikt, typ i en gengre, såvida du inte vill att jag ska välja helt fritt, men jag varnar dig, du kommer säkert inte bli fullbordat nöjd), och din adress om du vill breväxla! Var god sprid detta till dem som ej läser det!

Obs! Detta gäller ej Grace, Jonathan, Mama och Baba!

Tips! London är en dyr stad så om ni bara vill spendera ~50 kr på min julklapp så får ni en billig kopia på en souvenir!!!

9 kommentarer:

  1. din käraste kusin21 november 2009 kl. 18:42

    ja du Sara jag har precis tagit hål i öronen så om det finns några BILLIGA örhängen så skulle jag uppskatta det!! vad önskar du dig?

    SvaraRadera
  2. Adela, billiga örhängen innehåller nickel! Du blir allergisk resten av din levnad! Är det några speciella örhängen eller kan jag välja efter smak? Asså det är lite svårt med önskningar just nu eftersom jag inte kan ta med mig vad som helst tillbaka till London, men pengar är nog enklast av din familj, eller kanske något litet...

    SvaraRadera
  3. Jag kom på det! Brevpapper!! Något fiint färgglatt, gärna med regnbågar, paraplyer, moln, etc. Det är det du skulle kunna köpa till mig om du vill, Adela :D
    Ps. Brevpapper= ett fint papper med ett matchande kuvert och ofta roliga motiv på, som barn skickar mellan varandra för att det ska bli lite roligt, mest för att öva skrift. Brukar mest vara en tjejsak så det logiska är väl att nästan alla brevpapper kommer vara rosa, men det vill inte jag ha.

    Hittar du inte brevpapper så kan du ju alltid köpa toalettpapper! För det kommer jag alltid att behöva! TOARULLE!!

    SvaraRadera
  4. Sara!!! Hillsong har ungdoms grejer! http://www.myhillsonglondon.co.uk/wildlife
    btw jag vet inte vad vill ha för julklapp, vad önskar du dig???

    SvaraRadera
  5. Jag vill byta julklapp med dig Sara! :D Men du får äran att bestämma priset, så att du kanske hittar något bra i London. Jag är flexibel så jag anpassar mig till dig ;D <3
    Men jag har ingen aning om vad jag önskar mig, så hitta bara på något. Du vet att det är tanken som räknas, så jag blir säkert nöjd ändå :) Vad önskar du dig då, gumman? Saknar dig, SÅ HIMLA MYCKET! <3

    SvaraRadera
  6. din älskade kusin22 november 2009 kl. 14:06

    ok då vet jag vad du önskar dig till och börja med!!! men du kan välja på din smak! för mig spelar det ingen roll faktiskt!! men om du inte hittar så önskar jag mig hmmm.... jag vet inte!! hahaha! men vi ses hejdå ps ta en titt på min blogg www.nicobell.blogg.se sha då!!

    SvaraRadera
  7. Sara va du är omtänksamm.Gulligt av dig våran julklapp är att få se dig till jul,vi ser framemot att få möta dig sanart i lilla Ulricehamn.
    Linda o chalo samuel adela
    Anton är i Australien då.

    SvaraRadera
  8. Är det Samuel, Anton eller Peter som pratar? Vill du att jag ska köpa nåt från hillsongs till dig? Kanske en Cd, T-shirt, Bibel, etc.
    Kanske kan du köpa ett presentkort från monki till mig... Eller hitta på nått roligt, vettja!

    Matilda, Vi MÅSTE träffas på lovet! Går det bra om jag bestämmer priset lite längre fram? Jag måste planera lite... Men jag önskar mig nått fyndigt, Suprise me!(dock ingen prydnadsgrej)

    Linda, Så ni ska komma? Yey!! Jag har redan planerat er julklapp så bara lugn :D

    SvaraRadera
  9. Klart att vi MÅSTE, hör av dig när du är hemma bara! :D
    javisst, det är inte så bråttom. Jag köper ändå alla mina julklappar i sista sekunden! XD hahah, okej det ska jag göra då. (Y) (bra att du sa det, jag behöver inte heller någon prydnadssak, ja har redan för många) <3

    SvaraRadera