söndag 8 november 2009

Jag och min Baba! (och alla andra)

Länken nere är till alla Podcast i Hillsong, lyssna på dem om ni vill bli maxat inspirerade!

www.hillsongmychurch.co.uk/podcasts

Idag har jag

bara slappat. Ska

nog göra lite läxor

snart.

Vaknade

kl 11.30, tog det lungt.

Värdisar borta,

Pippen hemma. Lång

frukost. Tittade

på Projekt Runway. Ringde

Baba och gratta.

Hittade

lite gamla bilder

på datorn.

Igår

var jag och

Vanja och kolla på

julskyltningarna och

alla

ljus. Det

var som

Liseberg

vid juletid.

Jag

vill

dit.

Köp:

Vantar och varm

choklad. Grace

vi ska

dricka

det hela

tiden när

du

kommer.

Idag

är det

remembrance

day här

i

England.

Vi

ska komma

ihåg

alla liv som

spildes

i alla

krig.

Eller

något i

den

stilen.

Tack

för alla

fina

kommentarer!

Jag

uppskattar det!

Ha det

bäst! Flodhäst!

Gud välsigne

er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar