fredag 18 december 2009

Hemma!

Idag har jag vart på andra sidan molnen! Jag har åkt hem till underbar familj, vänner! Underbara allt!!!

Jonathan(förvånad): Är det du?

Mama(tårögd)- Vad du har växt!

Baba(största leendet)- Hej Sara! ( jag höll på att börja gråta vid denna punkt då jag återförenades med min baba!)

Sara(ännu större leende): AHHHHHHHHH!!!

Grace(...Glad):Hej!

Och jag kan gå vart jag vill, äta vad jag vill, när jag vill, kolla på tv. Det är skönaste att vara i sitt eget hem! Mitt rum, ny soffa, ljus, mat, granen, julpyntet, varmt hus(!) allt är så underbart och sånt jag annars tar för givet! Det var iallafall bästaste känslan att komma hem igen! Jag är såååå lycklig! Nu är det bra alla kompisar kvar som man måste träffa och alla ställen man måste se. Tex Göteborg och knallen i rondellen :P Flygpersonals engelska är väldig risig, världens svenskaste uttal! Alla julklappar är nu köpta! Värdfamilj 1; Adjöss!!!! :D Värdfamilj 2; Trevligaste och jättelätta att prata med! Mitt nya rum är större än det gamla, sängen är större, huset är varmare, jag får vara i vart jag vill :D förutom deras arbetsrum kanske. Jag har fått så bra kompisar denna termin! Det är ett stort plus!!! Jag har lärt mig att förstå engelska bättre, kanske prata lite bättre, och nån gång kanske jag förstår vad Gud ville visa mig när jag blev satt i Värdfamilj 1. Kanske att det finns människor som ger vad som helst för sin perfekta fasad, fast...

Imorgon ska vi kanske till Borås! Jag vill äta PIZZA! Vi kanske ska hälsa på Elin på Cubus! Skojigt!

Och föresten så får jag G i Matte C. Men jag är nöjd med tanke på att vi fick så lite tid på oss!

Jag kommer sakna Vanja jättemycket!! Vi ska ses på lovet och idag köpte jag hennes present! Den är perfekt! :D

God Jul Och Gott Nytt år Önskar Sara!

1 kommentar:

  1. din älskade kusin20 december 2009 kl. 13:26

    god jul på dig också sara vi saknar dig otroligt mycket!!! men snart kommer vi hem till er!! saknar dig puss och kram adela

    SvaraRadera