söndag 21 mars 2010

Fotoautomat £3, s'il vous plait!

A dream come true! När man får trängas i en fotoautomat med sina bästisar och trycka ihop sina ansikten för alla vill ju vara med på bilden... Någon skricker "Aj, mitt ben!" Fast mest fylldes det lilla utrymmet med pinglande skratt samtidigt som det blixtrade till i ett oregelbundet (eller regelbundet) tempo. Sen traskades det iväg till "the Diner" som gör godastegodaste milkshaksen, och inte sånna som förgiftar en... Igår smakade jag cocosnöt. Himmelsk! Efter detta åkte vi runt efter lite velande till South Ken, efter lite mera velande parkerade vi senare våra rumpor på ett par trästolar vid ett långt träbord och beställde ett par driknar. Jag: en fruktjuice. Vanja: te. Madde: iscaffe. Runt tiosnåret drog vi vidare hemmåt. Väl hemma möter jag fyra tokiga som kollar på film i ett varmt litet rum, där en till tokig får plats på sängen framför datan där de satt på en bra film. Män som hatar kvinnor. Tyvärr kom jag en timma för sent men slutet var i alla fall bra! :D lite konstig i allmänhet bara. I denna minut sitter jag lite illamående av alla JellyBeans jag och Juliana har Tjuvsmakat. Vi lekte Gissa-Bean-Smak, jag var inte så bra på den leken men det var kul! Betty-Botts-bön-anda! Nu känner jag att ögonlocken säger godnatt, det hjälper inte hur mycket jag än protesterar. Så jag säger väl godnatt nu. Dessa sista fraser vill jag ägna min kära mor som står sena timmar och bakar bröd för min skull! Tack! Och, grattis på Mors dag! Jag älskar dig! Snart kan jag inte bara luftkrama eller skicka pussar på posten du får dem på riktigt!

3 kommentarer:

  1. Supersöta silverSara!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Saris du är för söt! tack för en awesome dag där OCH IDAG PÅ MIN FÖDELSEDAG(igår) DU är bäst! <3

    SvaraRadera
  3. Världens Vackraste Vimsigaste Vanja!


    Maddie! Tack själv! Det var bara roligt! DU är oxå bäst! :D:D:D

    SvaraRadera