tisdag 6 oktober 2009

My friends

Detta tillägnat Angelika. Hon den bästa av dom bästa! Hon som ställer upp! Hon som inte behöver men som gör iallafall! Älskar dig min vän!

Detta också tillägnat Kerstin! Jag har äntligen fått det vackra brevet! Och svar kommer både till dig och Angelika senast fredag om allt går som smort! Ni får vara lite envisa när ni kommenterar, det går inte alltid första gången och jag måste acceptera dom innan kommentarera kommer ut på bloggen.

Saknar mina käraste vänner!!

Hinner egentligen inte skriva... Har ett matteprov imorgon! Önska mig lycka till! ;)

Och en till hyllning till min kära familj som tappert kämpat mot det onda tekniska som hindrat vår kommunikationsfrihet med varandra! Särskilt tack till Grace! Och Mama för att hon äntligen kunnat förstå sig på internet och msn och tangentbord etc. ;D Älskar er!

3 kommentarer:

  1. Lycka till på matteprovet Sara! ;D
    Och ett grattis till Daed, för alla framgångar, haha!

    Jag saknar dig <3

    SvaraRadera
  2. Å, lycka till, i eftersott!
    Hehe, jag tog precis en paus från mitt mattepluggande för å läsa din blogg. Det är alltid ett nöje :D
    Nästa gång vi ses på msn ska jag berätta något kul för dig, om inte Grace redan berättat ;)
    Och så ska jag ställa dig en språkfråga som jag tänkte att du får fråga din lärare åt mig..jag som ju inte har någon engelskalärare att fråga längre. Om du vill såklart.
    Tjosvej!

    SvaraRadera
  3. Lycka till i matte provet det är ingen match för dig du är så duktig.Jag och chalo ska åka nu på söndag till Rhodos grekland en vecka,jag läser dina blogg när jag kommer hem.
    puss och kram

    SvaraRadera